Zanim ruszą prace modernizacyjne nowej siedziby liceum, musiały być załatwione sprawy formalne związane z tą inwestycją. Nie było to łatwe, ale się udało! Poniżej prezentujemy informacje na temat stanu zaawansowania prac dotyczących adaptacji istniejącego budynku przy ul. Wałuszewskiej 48 w Warszawie na Szkołę z Bursą:
- Wykonano inwentaryzację budowlaną budynku.
- Wykonano mapę sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych.
- Uzyskano warunki techniczne podłączenia budynku do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacji.
- Wystąpiono o warunki techniczne podłączenia budynku do sieci gazowej.
- Wystąpiono o warunki techniczne podłączenia budynku do sieci elektroenergetycznej.
- Wystąpiono do Urzędu Dzielnicy Białołęka o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla nadbudowy i przebudowy budynku.
- Zgłoszono w Wydziale Architektury Urzędu Dzielnicy Białołęka planowany remont budynku.
- Opracowano audyt energetyczny budynku.
- Opracowano projekt termomodernizacji budynku.
- Uzyskano opinię ornitologiczną potrzebną do uzyskania zgody na termomodernizację budynku.
- Opracowano wielobranżowy projekt budowlano – wykonawczy nadbudowy i przebudowy budynku obejmujący:
– ekspertyzę techniczną możliwości wykonania nadbudowy i przebudowy budynku
– projekt architektoniczno – konstrukcyjny
– projekt instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej
– projekt instalacji wodno – kanalizacyjnej
– projekt instalacji centralnego ogrzewania
– projekt kotłowni gazowej
- Wykonano kosztorysy inwestorskie i nakładcze dla wszystkich rodzajów robót.