stary

Zanim ruszą prace modernizacyjne nowej siedziby liceum, musiały być załatwione sprawy formalne związane z tą inwestycją. Nie było to łatwe, ale się udało! Poniżej prezentujemy informacje na temat stanu zaawansowania prac dotyczących adaptacji istniejącego budynku przy ul. Wałuszewskiej 48 w Warszawie na Szkołę z Bursą:

  1. Wykonano inwentaryzację budowlaną budynku.
  2. Wykonano mapę  sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych.
  3. Uzyskano warunki techniczne podłączenia budynku do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacji.
  4. Wystąpiono o warunki techniczne podłączenia budynku do sieci gazowej.
  5. Wystąpiono o warunki techniczne podłączenia budynku do sieci elektroenergetycznej.
  6. Wystąpiono do Urzędu Dzielnicy Białołęka o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla nadbudowy i przebudowy budynku.
  7. Zgłoszono w Wydziale Architektury Urzędu Dzielnicy Białołęka planowany remont budynku.
  8. Opracowano audyt energetyczny budynku.
  9. Opracowano projekt termomodernizacji budynku.
  10. Uzyskano opinię ornitologiczną potrzebną do uzyskania zgody na termomodernizację budynku.
  11. Opracowano wielobranżowy projekt budowlano – wykonawczy nadbudowy i przebudowy budynku obejmujący:

–     ekspertyzę techniczną możliwości wykonania nadbudowy i przebudowy budynku

–     projekt architektoniczno – konstrukcyjny

–     projekt instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej

–     projekt instalacji wodno – kanalizacyjnej

–     projekt instalacji centralnego ogrzewania

–     projekt kotłowni gazowej

  1. Wykonano kosztorysy inwestorskie i nakładcze dla wszystkich rodzajów robót.